Vart jag än går

Helt underbart att det knackar och plingar på dörren klockan tio på morgonen när man knappt har sovit och hade planerat en sovmorgon. julius har drygat mer än vanligt inatt, fick för sig att vi skulle leka nån lek. Han kraspar på väggarna, vilket gör att jag flyger upp ur sängen på grund av att jag vill ha kvar dom få tapetresterna jag har på väggarna. Men när jag har rest mig ur sängen och gått till hallen så är han borta, och så där håller det på. Tills jag hittar honom efterr många försök, under ett vitrinskåp. Han kurrade (vet inte vad det heter, men ni fattar) så mycket så det ekade under skåpet, och blev så himla glad när jag hittade honom så jag kunde inte vara arg längre.
 
aja, syrran kom i alla fall och väckte mig för att röka en morgoncigg innan hon skulle till farmor för att klippa gräset. Själv skulle jag ta tag i städningen innan vi skulle till Valbo. Går så där med den saken kan jag ju meddela.
 
Har sovit med en inbakad fläta inatt (dumt nog!!) så nu ser jag ut som pudel i håret. Göra nånting åt den saken också innan jag ska visa mig bland folk. Hämta upp alla i Tierp klockan 12.10 har jag och Mossi bestämt. Men först så ska jag påbörja städningen lite i alla fall:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback