Blivit bestulen

Hemma från jobbet. Måste, måste, måste köpa nya skor/tofflor att jobba i, mina fötter dör ju snart. Köpte ett par men dom kan jag inte gå i för att dom är så jävla hårda..

Skulle slänga kartongen som mina utemöbler var i när jag köpte dom. Började riva sönder den igår, men gjorde bara halva och skulle göra resten idag. Men som dom flesta här i närheten vet så var det ju inte det bästa vädret idag (regn och storm..) så jag struntade i det. Nu när jag kom hem från jobbet så var den borta. Så antingen så har den blåst iväg eller så har någon stulit en halv kartong.

Om någon sett den så kan ni ju kontakta mig här på bloggen;)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback