Deppigt

Ingen Signe som synts till ännu:(

Fick som sagt börja jobba vid tre istället för fem idag. Gick finfint efter en ledig helg. Ganska mycket folk, eller aah det var inte direkt kaos. Det var lagom så man var sysselsatt hela tiden.
Ronja var slutkörd efter helgen + att hon hade feber och var hängig. Tyckte lite synd om henne när hon blev "tvingad" att stanna kvar längre .

Istället tänkte jag att jag skulle satsa allt på att bli färdig med allt så hon skulle få det så enkelt som möjligt imorgon. Men gick inte som planert då det aldrig slutade komma folk. Blev att jag lämnade all städning till henne för att Mossi skulle hinna med tåget. Men men, sånt man får ta ibland..

Har i alla fall tillbringat kvällen hos Ronja (Berra😊) och pratat massa strunt, skrattat, fikat gofika, rökt och kollat på en film - Blondie. Jag tröttnade på filmen efter kanske 45 minuter och åkte hem istället.

Imorgon lunchdejt med Ronja - myys:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback