Finally

Äntligen fungerar appen igen.. Har haft världens tråkigaste dag, samtidigt som jag inte orkat bry mig över att göra nånting åt saken.

Suttit hos mamma och pappa hela dagen nästan och tyckt synd om mig själv och längtat efter att klockan skulle bli "lagligt-att-gå-och-lägga-sig"..

Men vid halv sex var dom bortbjudna på middag så då var det bara för mig att sluta ha tråkigt hemma hos dom och ge mig iväg därifrån. Hamnade i kyrkbyn hos Anna-Lena och Roger.
Tittade när dom åt mat, kom fram till att jag skulle åka hem och baka tills dom kom till mig på fika istället och så fick det bli - morotskaka:)

Vid nio blev det middag och tv-häng för mig själv.. Och nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen.

Det jobbigaste nu är att jag inte gjort av med någon som helst energi idag så jag är hur pigg som helst, bara hoppas jag somnar av rastlöshet:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback