God natt äckliga människor och ni andra

Jag är så jävla arg så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Hatar fulla, äckliga människor. Människor som inte tar hänsyn och inte kan beté sig för att man dricker för mycket, SLUTA DRICK ALKOHOL OM DU INTE KLARAR AV DET KÄRRING!!

Var en gammal tant, dam eller kärring i alla fall som tydligen drack inte bara en drink för mycket utan typ 20. Blev utdragen från jobbet och la sig för att sova utanför, idiot! Mossi frågade mig om jag kunde skjutsa hem henne så det inte skulle bli några konstigheter. Snäll som jag tydligen (dumt nog) är, så gör jag det.

Säger tydligt och klart; ska du spy säg till så stannar jag. Men nejdå! Var inga problem, kör Max 50 meter och ser i backspegeln att hon hänger ut genom rutan och SPYR!! Tvärnitar och säger åt henne att kliva ur, men då var hon färdig och säger även att ingenting kom på bilen. MEN.. Bullshit när jag kommer tillbaka till jobbet så ser jag att hela utsidan är full med spyor(mysigt) hela handtaget och dörren.
Tar en hink med varmt vatten och kastar för att få bort, då har det fryst och jag får lika mycket vatten på mig själv som det kommer på bilen.

Skulle skjutsa Tessan, Mossi och Sanna till Tessan då Sanna ser att det är spyor I BILEN också.

BLIR SÅ JÄVLA ARG. HATAR FULLA MÄNNISKOR!

Fick inte en krona betalt för att jag skjutsade henne och hennes gubbe hem. Utan fick en nerspydd bil och dras med en äckligt full kärring och en gubbe som satt och tjata om att det var dålig stil av mig att inte köra honom till Bennys först!

Irritation på JÄVLIGT HÖG nivå!


Kommentarer
Postat av: E

Men fy faan vad drygt! Och vilka äckligt otacksamma människor!!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback