I-landsproblem

Appen vägrar fungera så fick logga in genom safari istället. 
 
Har jobbat hela dagen, sista två timmarna var jag så jävla trött så jag kunde somnat stående på jobbet. 
 
Nu sitter jag hemma i min ensamhet och tittar på nått skit på tv. Hatar att titta på tv på fredagskvällar. Anledning; är bara skit. Det bästa är ju typ let's dance och det tycker jag egentligen är värdelöst, men det får duga. då kom nästa problem. Let's dance är slut och nu är det inte ens något dåligt som visas, nu är det ännu sämre program.
 
är galet rastlös och galet trött. Och känns ju sisådär att gå och lägga sig tidigare på en fredag när man dessutom är ledig på lördagen än man normalt gör när man ska upp och jobba dagen efter på typ en tisdag..
 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback