Trött och vaken

Internet på telefonen är jättesegt. Kan inte kolla på tv3play som jag hade planer på, inte läsa tidningen, kolla Facebook eller nånting. Är ett jävla under att jag kom in på bloggen. Och inte förän på söndag eller måndag blir det som vanligt igen .. (Har använt upp all "datamängd" som jag har..)

Har i alla fall jobbat, var folk hela tiden, så hade mycket att göra. Sen gick typ alla samtidigt och jag skulle börja städningen och då kom det självklart mera folk.. Typiskt. Men lämnade kvar moppningen till Tessan till imorgon..

Hälsade på Mandy när jag slutade, satt och prata och kolla på tv. Och nu är det bara att ladda för resten av helgen då jag jobbar kväll/natt. Börjar det hela med trubadur imorgon. Kan nog bli en hel del folk, får se!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback