Fredag och en bra dag:)

Har tagit det lugnt hela dagen, åkte och hälsade på hos mamma och pappa en snabbis och det är väl ungefär det mest ansträngande jag gjort idag.

Men börjar jobba om en halvtimme ungefär och känns som att det kommer bli en hel del att göra då vi har trubadur (eller ett band!!) som ska köra ikväll och det brukar resultera i en hel del att göra, även innan!!

Update om nanosalvan - tror att det går mot det bättre. Julius har aldrig varit så "fin" i munnen. Men samtidigt så har jag inte kollat hans tandkött varje dag som jag gjort nu den senaste veckan. Så om jag (vi!) har otur så går det upp och ner med inflammationen hela tiden och det här är bara en av hans bättre perioder. Men om vi har tur så funkar det och han blir bättre:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback