Går att leva

Käkat pamol eller Alvedon kommer inte ihåg och tagit en varm dusch, varmt ut av bara helvete vill jag lova och nu känns ryggen lite bättre får hoppas på att det håller i sig. Nu är smärtan så pass låg att jag kan stå ut med den ett tag.
När jag skrev förra inlägget så var det så illa att jag helst av att skulle vilja grina vid varenda steg jag tog. Fy fan säger jag bara.

Blir en lugn kväll, framför tvn med en film.

Fick middag hos mamma och pappa. Spaghetti och köttfärssås, länge sen jag åt mammas köttfärssås och det var uppskattat nu.
Hon hade även gjort nått annat skit som tydligen skulle vara gott, jag smakade men hon hade fel för det var inte gott. Inte ens mamma tyckte om det haha.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback