Idag är det fredag, eller?!

Riktigt skön dag på jobbet idag - lagom mycket folk, man han med att göra allting och behövde inte stressa och så gick tiden ganska fort.
Natten var egentligen helt okej med folk, men kändes som att det var ganska lite då jag hade med mig en ny tjej som jag skulle lära upp litegrann. Aja inte så viktigt.

Men har inget annat viktigt att skriva heller. Har ledigt lördag och söndag, imorgon är det party:)
På söndag så har jag funderingar på vad som ska hända och ske men måste kolla lite med en person som jag tänkte involvera i min planer. Äsch..

Sova i stället om jag får för Ossian för han är helt jävla galen.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback