Snart är torsdagen slut

Så nu är den här dagen slut och jag har gjort/hunnit med ungefär det jag hade tänkt mig.
Har tvättat täcket hos mamma och pappa, bytt sängkläder, storhandlat, tvättat några maskiner (2 stycken, men bättre än ingenting..), rensat skafferiet och kylskåpet och plockat massor..

Har inte stressat ett dugg idag, har en tendens att stressa upp mig när jagar ledig och speciellt nu när jag jobbat så mycket. Bara för att jag vill få så mycket som möjligt gjort och hinna med massa saker - träffa massa folk och ja sånt. Ta igen tiden man missar när man jobbat och är ständigt trött som jag är :)

Men har hunnit träffa både mandy och axa och sen har jag nog pratat i telefonen med resten av alla människor.

Riktigt skön dag i alla fall, huvudvärken har i stort sett gått över så nu kan jag bara ta det lugnt nån timme i soffan innan det är dax för sängen igen:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback