Vattenfall och middag

Så himla skönt med en ledig dag, behövdes kan man ju säga.

Har inte gjort så värst mycket - åkte till Angelica och Elinor för att fira Elinor och Ronja som jag skrev tidigare. Fick tårta så jag var mer än nöjd.

Blev en sväng till mamma och pappa där jag har varit resten av dagen. Krattat ihop massa päron som ramlat ner, tittat på en kalv som jag ska vara snäll och mata imorgon eftersom att den är sjuk, pratat, provat på vattenfallsfläta på elinor (blev mycket bättre än börjat gjorde på mandy här om dagen!!) och bara tagit det lugnt.
Tvingade med mamma till Tierp så jag kunde handla, så nu blir det mat - schnitzel, potatisklyftor och bernasiesås .. Mycket gott.

Har även hunnit med en städning i köket - det var där det var värst men orkar inte göra nått mer nu är så galet hungrig.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback