Vild katt

Hemma, galet mycket folk fram till halv elva sen tvärdog det. Vid halv ett så var det tre personer så då ansåg jag att det var helt okej att börja städa.

Kvart över var jag färdig. Eller ja, vi kanske man ska säga:)

Hade inte räknat med att jobba natten idag. När Mossi ringde imorse så trodde jag att jag skulle jobba till tio. Tänkte att det skulle vara skönt att komma hem i skaplig tid, duscha, titta på tv/film och vila ryggen inför mitt 12-21 pass imorgon .
Men det var ju inte alls så Mossi tänkte:)
Men det gick bra, ryggvärken släppte ju längre dagen gick och nu känner jag av den men det är ingen smärta, gör inte ont alls känner bara att det lixom inte är som det ska - svårt att förklara men ja, det är mycket bättre i alla fall som tur är:)

Nu ska jag släcka lampan och försöka få Ossian att sova och sluta gnaga på kabeln till mobilladdaren så jag också kan få sova - god natt...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback