6 dagar kvar

Började dagen med lunch hos farmor, är fortfarande galet mätt, älskar farmors mat. Eller så är det så att jag tröttnat på "restaurangmat" och längtar efter riktigt husmanskost..

Efter det så skjutsade jag runt farmor i Tierp så hon kunde handla och köpa lite julklappar. Jag passade också på handla lite och köpte även den allra sista julklappen:)




Har fixat färdigt julgranen och tömt skafferiet på alla julklappar. Men tror dessvärre att jag lär lägga in dom igen då katterna tyckte det var väldigt roligt både med julgran, kulor, glitter och speciellt snöret på julklapparna:)

Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma tills mamma slutar jobba. Då blir det att åka hem dit och städa och fixa inför julafton. Jobbar ju alla andra dagar innan jul så får ställa upp idag. 
Ska även tvätta färdigt jobbkläderna.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback