Bilolycka:/

Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min IPad . Nu ska den bara installeras och grejas. Och egentligen så är jag inte på humör, så jag skiter nog i det idag.

Skulle ju till syrran och Elinor för bakplaneringen. Och visst fan så springer det ut ett rådjur som jag kör på, eller han springer in i sidan på bilen. Rådjuret dog, och jag får lära mig att klättra in och ut ur bilen från passagerarsidan då det inte går att öppna förardörren längre:/

Fick huvudvärk antingen på grund av att chocken har "lagt sig" eller för att jag blev så jävla förbannad när jag ringde 112 och skulle anmäla olyckan. Det tog seriöst FEM MINUTER innan dom svarade.
Tänk om jag höll på att bli mördad inte fan hjälper det mig att dom säger var och varannan minut; Det är hög belastning för tillfället, vi tar emot ditt samtal så fort vi kan! Jag hade fan blivit mördad 10 gånger under den tiden:/
Äsch förbannad blev jag i alla fall!


Huvudvärken kan även bero på att jag inte ätit idag, men snart serveras det fiskpinnar, potatismos och remouladsås :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback