Dan före dopparedagen

Vilken jävla kväll. Haha

Sanna spelade på fel "spelplan" två spel och gnällde över att hon aldrig vann. Efter att vi gått igenom allt så hade hon visst vunnit 100kr:)

Tobbe och Jesper blev arga för att dom "bara" fick kiddibox från Bennys grill.



Jag städade innan alla kom, känns totalt meningslöst kan jag ju lova..


Gula katten blev livrädd och vågade knappt gå in efter att Tobbe öppnade en flaska mousserande alkoholfritt jordgubbsvin och sprutade ner hela vardagsrummet. Då menar jag verkligen hela, på hyllorna, taket, väggen, dörrkarmarna, tvn, bordet, golvet osv osv. Blev ett jävla liv och det resulterade i att katten blev livrädd.

Men nu har hon äntligen "vågat" komma in. 

Nu blir det tv en stund sen ska jag sova:)
 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback