Glad tjej

Lyckades ta mig hela vägen hem. Ligger i sängen och är nöjd och glad över att jag inte behövde tigga sovplats hos någon annan även fast jag har fått många förslag, tur att det finns snälla människor. Och tur att jag känner dom;)

Mådde halvdåligt nästan hela dagen, hade som frossa. Frös, svettades och var allmänt skakig.
Men det gick över framåt 23.00 och tur var väl det, kom massor med folk så var bra att jag blev lite pigg.

Nu är det ledigt resten av helgen, känns hur härligt som helst. (Förhoppningsvis så har tandvärken gett med sig snart också!!).
Imorgon blir det julbord med släkten
+ några till. Sen blir det "julklappsspelet" hos axa och Tobbe på kvällen:)

Nu ska jag sova - dax att vakna snart:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback