Min dag, onsdag


Har äntligen hämtat min medicin så nu kan jag förhoppningsvis slippa tandvärken snart.

Blev en sväng med Mandy till city gross, handlade lite mat och massa skit. Som vanligt.
Sen åkte jag till mamma och hjälpte henne (skulle hjälpa henne, jag kunde inte!) med en router som hon hade fått hem idag.
Slog in några julklappar och tiggde åt mig min julklapp nu istället. 
Eftersom att jag visste att det var en julgran så tyckte jag att jag kunde få den innan julafton:)

Pappa ville snåla på julklappspapper därför fick jag den idag (enligt honom..)


Fick även en julgransslinga eller vad det heter (ljus till granen.) fast den slog jag in:)

Nu ska jag duscha, kolla på Paradise hotel sen ska jag sova:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback