Min tisdag

Dagen blev inte alls som jag hade trott när jag klev ur sängen i morse (på förmiddagen kanske man ska säga..). Inte något negativt sagt med det:)

Har plockat och grejat här hemma, sen har jag varit hos mamma och pappa och kämpat med all tvätt från jobbet. Var mycket mer än vad jag kunde tänka mig. Men har i alla fall gjort mer än hälften, så det är ju tur att jag har en till ledig dag så jag hinner färdigt!

Camilla ringde idag, har knappt hört av henne sen vi var på våran ullaredstripp, skyller inte på henne då jag också varit sämst på att höra av mig.
Men det är väl så att bli "vuxen" (!) alla har sitt med jobb och hem. Sen är det bara att prioritera sin lediga tid så man hinner träffa alla som man vill träffa och så ska det fixas hemma och allt annat som måste göras. 

I alla fall så kom vi fram till att vi skulle till Uppsala, eller hon frågade om jag ville följa med. Ingen var mer glad över frågan än mig då jag kunde införskaffa dom sista julklapparna. Hittade även leggings så jag har något att jobba med. Och julgransglitter, så imorgon kan jag fixa klart julgranen.

Nu blir det paradise hotel :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback