Ny vecka - nya tag.

Har lyckats tagit tag i städningen - har dammat av allt i vardagsrummet + att jag har torkat allt kladd efter Tobbes "champagneöppning". Det var mycket mer än vad jag trodde, tvn var dränkt bland annat:/

Har även fuskat lite och börjat ta ner lite julsaker. Men låter gardiner, ljusstakar och julgranen vara kvar ett tag till.

Mamma var hit och fikade en snabbis, sen följde jag med henne hem så jag kunde ta bilen så jag slipper min. Tog även med Julius på en biltur så han var mer än nöjd och vägrade kliva ur när vi kom hem igen:)

Nu blir det tvn en stund och lite frukost, mandariner. Sen är det dax att fixa sig för ett arbetspass..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback