Problem

Den här jävla tandvärken blir jag nog inte av med i första taget.
Ska ringa imorgon så jag får antibiotika så jag blir av med skiten snart.
Funkar sådär med Alvedon/Ipren men inte tillräckligt.
Är glad att jag har varit ledig idag och att jag är ledig imorgon. Och förhoppningsvis så är jag "frisk" på torsdag när jag ska jobba.

Skulle vara så jäkla skönt att kunna sova en hel natt utan att man vaknar för att man har så in i helvetet ont. Och sen så tar det flera timmar innan man lyckas somna om.

Äsch problem..

Kommentarer
Postat av: Karholine

Jag hade tandvärk för några veckor sedan, det gick över till slut. Hoppas att du slipper värken snart, lider med dig!! Kram och hoppas att du haft en bra dag annars.

Svar: Tack så mycket. Ja nu håller jag tummarna för att det ska bli bra snart, känns som att det räcker med en vecka med ständig värk..
LindaEriksson

2013-12-03 @ 23:12:20

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback