Söndag

Så jävla trött jag är. Blev inte så sent igår, kom hem strax innan ett men jag hade (eller fick!) sån extrem huvudvärk. Känns mest jobbigt då, och ville ju inte dra ner stämningen. Och jag hade kul, riktigt roligt innan huvudvärken kom. 

Idag blev det stan med Angelica och Elinor, har köpt några julklappar igen. Har fortfarande en eller två kvar:/
Blev lunch nästan direkt då vi var hungriga och behövde energi för att orka med resten av shoppingturen.


Lyckades vinna tre paket igår, en liten flaska rött vin, en liten flaska vitt vin och den här flaskan som jag tagit förgivet att det är rött vin, det ser ut så i alla fall:) 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback