Tomtar och troll





Varje år så bestämmer jag mig för att Max köpa två nya tomtar (eller nått annat julpynt.) för att jag har så mycket. 
Och varje år blir jag lika irriterad för att jag nästan inte har något att pynta med.

Har typ 7-8 tomtar, ljusstakar och julgardiner - jag tror seriöst att någon har stulit hälften av allt pynt och krimskrams jag har. Vart ska det annars ha tagit vägen jag som alltid köper sånt.. 

Håller i alla fall på att plocka upp julsakerna samtidigt som jag städar, dammar och tvättar.

Väntar på att Henke ska komma och hämta en present till Mandy. Sen ska jag till syrran och ha "planeringsmöte" inför julbaket:) ska handla osv tills på söndag då det ska bakas för fulla muggar.

Har även (ÄNTLIGEN!!) fått mitt paket som jag väntat på alldeles för länge. Beställde det den 22/11 och det kon först idag - visar sen vad det är:) 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback