Torsdag

Jag förstår inte hur man kan pratar i telefonen i flera timmar, har man ens något att prata om?!?

Men med gabbe går det - vi har pratat i nästan tre timmar och ja!! Helt plötsligt så hade det gått tre timmar. Blev alltså att prata i telefonen istället för att titta på tv den här kvällen. Gick bra det med:)

Jobbade ett kortpass på fyra timmar (12-16) sen hämtad jag Ronja så åkte vi och hälsade på hos Mandy och Henke. Hälsade mest på Isabel:)

Handlade med "tjejligan", hämtade Rasmus, lagade mat, kollade på tv och umgicks bara:)

Nu ska jag sova så god natt 

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Haha det är ju bara för att jag kacklar så jävligt ;) haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback