Välkommen:)

Har varit vaken och hållt igång sen halv nio i morse. Jobbat sex timmar och inser nu att jag inte ätit mat på hela dagen, smakade lite persisk mat som rezas fru kom till jobbet med (typ två tuggor!!) .
Vet inte om jag ska ställa mig och laga mat eller om jag ska gå och lägga mig och sova. Är inte hungrig heller, inte ens huvudvärk. Så idag har jag väl levt på luft och vatten:)


 Är glad över vädret. Är nog bara jag som ser det som positivt att slippa vinter, snö, is och massa minusgrader. Är nöjd med massa lera och regn istället:)
Är ju inte varje år som det är 9,2 grader varmt klockan tolv på natten mellan den 16:de och 17:de december - men så jävla underbart:)


Ska väl passa på att gratta Henke och Mandy till deras lilla prinsessa Isabel som kom till världen igårkväll. Sötnos:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback