Musikpoppande

Hemma från första nattpasset den här helgen, ett kvar!!

Var en helt okej kväll, sysselsatt nästan hela tiden så då är jag nöjd.

Tessan som har sin lediga helg den här helgen hade (tydligen!!) bestämt sig för att göra sig okantaktbar genom att stänga av telefonen och inte vara hemma. Det skulle hon göra/vara hela helgen har hon både sagt och skrivit på sin blogg.
Men... Hon klarade inte ens 12 timmar, haha hon hängde på jobbet och drack öl istället. Jobbigt när man inte kan hålla sig därifrån:)

Men men nu ska jag skriva ett sms, sen ska jag sova. Tur att det inte är sommar så man har fönstret öppet då grannen (en småbarnsfamilj) poppar musik för fulla muggar.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback