Olycka

Händelserik dag. Sov till typ halv två, tittade på tv och sen åkte jag och lämnade bilen som skulle lagas.
Blev billigt och bra den här gången (200 kr) så jag är mer än nöjd:)

Mamma kom och hämtade mig så jag slapp stå och vänta. Istället tänkte jag tillbringa tiden med att busa med kattungarna. Men en av kattungarna blev nerslagen från soffkanten av en av dom stora katterna, vilket resulterade i att benet hoppade ur led på honom.
Fick tillbringa tiden hos veterinären istället. Gick inte att göra så mycket åt missens ben, ska läka av sig själv. Stackars bebisen:/

Skulle börja jobba vid 17.00 men då veterinärbesöket drog ut på tiden så kom jag inte dit förän vid 17.45. Men det gick bra i alla fall.

Haft en lugn kväll, dom första som kom för att äta, kom halv tio. Haha

Och nu har det blivit snöstorm igen för ovanligheten skull -
sjuktlesstjej.se


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback