Stackarn

Haha fick dåligt samvete för att jag tvingade mamma att hämta mig efter jobbet. Kom att tänka på det nu.

Hon ringde mig vid nio och sa att det inte gick att köra för att det hade drivit igen på vägen. Och att hon antagligen inte skulle kunna komma till Tierp.

Men jag vet hur töntig hon är när det gäller att köra bil på vintern. Det räcker typ med att dom säger på vädret att det ska bli snöstorm (även fast det inte blir det.) så vill hon inte köra.

Men då jag lämnade in min bil på lagning och inte han hämta den innan jobbet pga allt så sa jag att hon var tvungen att hämta mig. Stackarn hade ju panik. Ringde mig typ tre gånger på fem minuter efter att hon lämnat mig så jag skulle ta min bil.

Men vi båda överlevde så ingen skada skedd:):)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback