Min dag

Vaknade (av alarmet) och gick upp vid halv elva. Halvt typ död fram till jag fick sms om att mitt löshår hade kommit.

Kastade i mig lunch sen blev det Tierp, hämta paketet och vidare till salongen för att sätta i det..

Hälsade på hos Camilla en snabbis innan jag åkte hem, matade katterna och grejade lite för att sedan åka och jobba sex timmar.

Har haft turen att ha Ronja som sällskap några timmar på jobbet. Var lite folk nästan hela tiden, men kom ändå därifrån vid tio då allt var fixat. Skönt.

Nu blir det tvn en stund sen ska jag sova. Imorgon är det arbete som gäller 10-16 sen ska jag baka semlor tror jag. Får se hur det blir..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback