Så ere

Fortarande sämst på att blogga.. Finns några som varit snälla och påpekat det också:)

Men fortsätter att skylla ifrån mig på telefonen.

Har som vanligt jobbat eftermiddag idag, som alltid på onsdagar. Kom hem, pratade med Tessan i telefon en halvtimme. Han göra massa bra saker under tiden, plocka ur och i diskmaskinen och få ordning på bänken i köket som var total kaos innan, hängde tvätt. Går alltid mycket enklare att göra dessa måsten när man har sällskap, även fast det "bara" är genom telefonen.

Nu ska jag släcka lampan och hoppas på att jag somnar fort, klockan står på 9.15. Börjar jobba klockan 10.. Tycker inte om att kliva upp tidigt. Och med tidigt så menar jag allt innan klockan 11.

GOD NATT


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback