Exakt

Jobbat 10-16. Tog emot lite att kliva upp kvart över nio imorse då jag inte lyckades somna förrän runt 4 imorse. Men bara att kliva upp och hålla igång så vaknar till och med jag till liv efter några timmar.

Lugn dag på jobbet, så han med en hel del städning. Imorgon är det ett 12-timmarspass som står på schemat 10-22. Känns inte sådär jättelockande kan jag ju erkänna.

Blev till att handla i sällskap av mamma efter jobbet. Så nu klarar jag mig några dagar igen. Har bunkrat upp med vatten, lättdryck, juice, saft och läsk. Det är viktigast enligt mig, att ha något att dricka:)

Ska packa in alla matvaror sen blir det bilbingo med syrran (haha!!), Elinor och axa. Håller tummarna för mig själv:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback