Fredag

Bra dag.

Började jobba vid elva imorse. Hade siktet inställt på en heldag på jobbet (11-21) men var lite knas med schemat så kom mer personal än vad som behövdes - så jag tog min chans och slutade fem timmar tidigare . Så vid 16.00 gav jag upp och åkte hem.

Var så sjukt varmt inne på jobbet så jag trodde jag skulle avlida. Så var väl tur att jag fick sluta tidigare - i alla fall för min del:)

Åkte till mamma och pappa och tillbringade några timmar där på altanen i skuggan. Åt räksallad och bakade/åt rabarberpaj med vaniljsås, riktigt gott faktiskt.

Vid halv nio gav jag upp och åkte hem. Då kom syrran och Elinor. Först åkte vi och handlade, läsk och majskolvar. Så det blev dagens "fredagsmys" . Kollade på kort, skrattade och så passade jag på att rensa garderoben så jag blev av med massa gammalt skit. Så nu är det dax att göra en storbeställning eller en ordentlig shoppingtur så jag kan köpa nytt:)

Sova nu, ledig i morgon:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback