Fullt upp

Hemma, trött. Men blev lite piggare när jag kom till jobbet, hade fullt upp hela kvällen så tiden gick fort och det är ju bra. Finns inget värre än när det är jättelugnt och det känns som att klockan står stilla...

Blev Bennys efter jobbet med Mossi och Tessan. Köpte en milkshake som katterna snodde direkt när jag kom hem. Typ det enda "godiset" som Julius äter. Haha

Imorgon är jag ledig.. Mycket som ska göras och hinnas med. Ska skjutsa Elinor till sjukhuset (tror jag det var!!), plocka svamp med Camilla, boka en dagskryssning som vi ska åka på i början av augusti. Ska bara se när axa har tid att följa med och boka. Sen ska mandy och Henke hämta byrån hoppas jag så jag blir av med den.

Skulle även behöva plocka ordning här hemma, blev lite kaos efter sängmonteringen igår. Har t.ex min gamla bäddmadrass i soffan och 20 par stövlar i köket. Men ska väl lyckas komma i ordning inom en snar framtid:)

Men nu ska jag sova ..


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback