Händer och fötter

Gick upp vid halv tio och åkte på loppis, håller fortfarande fast vid att det inte är min grej.

Dåligt med sömn inatt igen då Ossian inte är rumsren och har fått för sig att det är bättre att sova i Kattlådan och kissa i sängen.
Så vid tretiden inatt så ryckte jag ur mina sängkläder som jag hade fixat nya några timmar innan och så gick jag och la mig på soffan.

Hoppas på att det går bättre natten som kommer.

Nu har jag i alla fall precis ätit mat, klarade inte av att vänta tills folket kommer senare då det blir smörgåstårta så fick bli en schnitzel från uno-x :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Meh! Dom väl vara rumsrena när man får hem dom? :p Det lär väl kattmamman dom typ det första hon gör? Eller? :p


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback