Massor med saker

Sen sist har jag;

Jobbat.
Haft semester en vecka ungefär.
Firat födelsedagar här och där.
Varit till stan.
Haft gabbe på besök.
Förlorat två katter. (Dom bodde hos mamma och pappa.)
vunnit 2500kr på bilbingo.
Fått glada nyheter.
Haft stora problem med värk i mina fötter.
Fått ett kusinbarn.
Kollat på fotboll.
Plockat svamp.
Kollat på alldeles för många avsnitt av andra avenyn.
Städat.
Fått ny telefon.
Spräckt displayen på den nya telefonen.
Firat midsommar hos mamma och pappa.
Umgåtts alldeles för lite med mina vänner.
Städat.

Och antagligen en miljon saker till.

Ska i alla fall försöka ta tag i det här med bloggandet igen. Önska mig lycka till:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback