Myyyys

Äntligen färdig. Vet inte om jag skrev det tidigare,men i alla fall så var vi till Ikea så jag fick Köpa ny säng. Tog 3 1/2 timme att skruva ihop hela alltihopa men nu så, nu är det färdigt med nya sängkläder,kuddar och hela alltihop:) SÅ NÖJD:)

Någon son är intresserad av en byrå, typ ett år gammal (som ny!!) kostade 1300kr ny (ungefär!) och jag vill ha 700kr. (Lägger upp bild imorgon..)
Får inte plats med den i sovrummet längre och resten av lägenheten är redan färdigmöblerad..

Nu blir det tvn en stund om jag lyckas få några kanaler (imorse ville det sig inte..) sen blir det sängen:) härligt:)

Tack mandy och Henke för att ni är så snälla och hjälper till - guld värt:)


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Va snyggt de blev! Jag har med tittat på den sängen. Så jävla snygg :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback