Städning pågår

Jobbade fem timmar igår i värmen - höll på att dö för att det var så sjukt varmt. Egentligen så orkade man inte röra sig där inne för då fick man en svettattack . Det var lugnt med folk men är ju tvungen att hålla igång om tiden inte ska stå stilla.

Gick också mig vid ett igår, frös som fan.. Och så börjar jag känna av halsen - allt är tessans fel (eller elinors) hon måste ha smittat mig..

Tänkte i alla fall att jag skulle få sova utan att ha alarm på. Oftast så brukar jag vakna tidigare om jag inte har alarm men inte idag - 13.26 kollade jag på klockan för första gången. Lär ju vara enkelt att somna ikväll:)

Men bara att hålla igång hela dagen och hoppas på att jag är trött ikväll också:)


Kommentarer
Postat av: E

Opps! Please don't kill me ;)

Postat av: Linda

Ska stå "gick och la mig" inte "gick också"

2013-07-30 @ 17:33:41

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback