Tisdag

Som vanligt så glömmer jag bort att äta middag, så nu sitter Jag i soffan och väntar på att maten ska bli färdig..

Har gjort en massa grejer idag, nödvändiga och mindre nödvändiga..

Städat lite, rensat och plockat i lådor. Blev av med byrån så nu kan jag försöka få till sovrummet.. Lite enklare när det går att gå runt sängen. Jobbigt att behöva klättra på sängen och på byrån osv.

Skjutsade även Elinor till sjukhuset men avdelningen hon skulle till hade speciella sommar-öppettider så vi kom en timme försent. Blev lunch på jobbet istället..

Sen avslutade jag dagen med kantarellplockning tillsammans med Camilla.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback