Ibland kommer energin vid rätt tillfälle

Känner mig riktigt duktig idag. Trodde inte jag skulle orka bry mig om ett dugg som vanligt:)
Blev en sväng till Valbo med Mandy först för att köpa byxor. Var ganska duktig, så blev bara byxor och en ljusgrej. Haha har så himla mycket olika ljusfat, ljusstakar etc så jag har lyckats att nästan fylla ett helt skåp i köket + att jag har massor i skrubben också:/

Sen blev det en sväng förbi salongen för att köpa hårspray och kolla vad jag hade för sår i hårbotten.

Och nu har jag städat, dammsugit, moppat, tvättat och diskat. Och så har jag även lagat mat. Ost och skinkpajmed broccoli. Så nu blir det en snabbdusch sen ska jag äta mat och titta på tv:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback