Två dagar i rad:)

Signe är fortfarande försvunnen, har varit ute och letat och ropat men ingen Signe som visat sig nångång :( bara hoppas på att hon vill komma hem snart igen..

Var i alla fall en sväng till skärplinge med axa, blev ljusstakar och ljus till den, sen hittade jag inget mera kul, jag som är på riktigt shoppinghumör. Men tur det kanske, så det inte blev så dyrt;)

Sen blev det påskgrillning med Angelica, elinor, farmor, mamma och pappa. Åt så jag höll på att dö.

Sista timmarna innan jag kom hem (som jag gjorde alldeles nyss) tillbringades hos syster och elinor med massa prat och så bjöds det på vatten. Generösa typer det där.. Haha


Kommentarer
Postat av: E

Ojah! Övergenerösa eller så äckligt mätta så det inte fanns i tankarna att varken äta eller bjuda på något just då ;) En himla massa prat i alla fall, trevligt! Hoppas Signe hittar hem snart.

Postat av: E

Ojah! Övergenerösa eller så äckligt mätta så det inte fanns i tankarna att varken äta eller bjuda på något just då ;) En himla massa prat i alla fall, trevligt! Hoppas Signe hittar hem snart.

2013-03-31 @ 01:19:23
URL: http://Pelliprincess.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback