Händer mycket när man inte är bakfull

Gjort massa idag. Var lite rädd att jag skulle få en jävla huvudvärk idag eftersom att jag drack massa vin igår men jag klarade mig som tur var:)

Har målat bänken (för sista gången hoppas jag!!), tvättat en massa, dammat hela lägenheten och plockat ordning på allting så nu är det bara dammsugningen och moppningen kvar men den tar jag imorgon.
Har även hunnit med att hjälpa mamma några timmar idag med att städa och flytta och grejat.

Kon hem vid 19.30 ungefär och sen dess så har jag målat, bakat cupcakes (synd att dom är roligare att baka än att äta..) och nu står middagen i ugnen, färdig om nån minut - baconlindad kycklingfilé som är fylld med fetaost och bakad potatis:) mums.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback