Igår idag och inget mer

Jobbat igen, 10-16.30. Och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och väntar på mat. Grillat idag igen:)

Trodde jag skulle hinna med att äta på jobbet men jag hade fel (!) så har inte ätit ett skit på hela dagen. Börjar känna i huvudet nu..

Blir en lugn kväll hemma ikväll. Var länge sedan jag gjorde ingentig och bara va hemma.

Igår var jag till stan med evelyn och Mandy på dagen. Handlade mat tills igårkväll och lite annat. Var även en sväng till Valbo då evelyn skulle ha en långklänning.
På kvällen så var jag till Mandy och Henke (axa och Tobbe var också med) - grillade och spelade spel. Blev en ganska tidig kväll, då jag skulle upp och jobba idag. Men var helt slut ändå när klockan ringde vid nio imorse.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback