Äntligen hemma

Då min telefon krånglar som jag har förklarat så har det inte blivit någon uppdatering under ullaredsfärden. Men nu är jag hemma. Har packat upp allting, nu ska bara var sak placeras på rätt plats:)

Är så trött så ögonen går i kors känns det som. Blodsprängda är dom i alla fall och likblek i ansiktet är jag. 
Lyckades somna 1/2 timme, timme på vägen hem. Men det var inte direkt någon "djup" sömn. Men blev lite piggare efter det i alla fall och huvudvärken släppte.

Det tär extremt på en (i alla fall mig!!) att åka såhär. 60 mil dit, shoppa och så 60 mil hem direkt efter. Men det är så värt det. Finns inget skönare än att komma hem till sin egen säng efter en sån här tur.

Har handlat massor med (vad jag anser) nödvändiga saker, några julklappar, födelsedagspresenter och så lite annat också. Är mer än nöjd. 

Lägger upp bilder på dem sakerna som är "sevärda" imorgon. Får några andra bilder att titta på så länge:) Nu ska jag försöka få ordning på allt. 

Rökpaus.


Rökpaus igen..

Och igen..

Och igen.. Haha


Försökte packa om allting efter att vi var färdiga med "andra omgången". Gick fint till slut..


Ronja, den enda av oss son fick "ordentligt" med sömn. Men hon var trött och grinig ändå:)

Fullpackad bil..

Camilla på näst sista stoppet på vägen hem - Max i Stockholmsområdet nånstans. (Tror det var Fittja..??)


Kommentarer
Postat av: G

Skeppshult.. Va ni här utan att stanna på en fika :O ;)

Svar: Är det där du bor??:) haha
LindaEriksson


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback