Dödens tandvärk

Usch . Har sovit Max två timmar inatt, är så galet trött nu att jag lätt skulle kunna somna stående. Men har legat i sängen utan att somna tillräckligt länge nu så jag gav upp.

Gick och la mig vid halv två, då jag fastnade vid tvn, somnade till och vaknade strax efter två med världens jävla tandvärk. Har aldrig varit med om något liknande. Kändes som att huvudet skulle spränga. 
Låg kvar och försökte tänka bort smärtan, men vid fyra så gick jag upp och tog Alvedon.

Vid sju gick jag upp ännu en gång och tog Alvedon och sen lyckades jag somna men vaknade igen vid halv nio, låg vaken ett tag och somnade sen om en halvtimme och vaknade vid tio och då hade jag ingen tandvärk alls. Den var som bortblåst, som att det aldrig hade hänt:/

Jobbig jävla natt med andra ord..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback