En cysta

Tandläkaren ✔ (check!!) så jävla skönt att ha det gjort, nu ska jag inte tillbaka förrän den 13 januari. 
Och... Jag får inte äta på flera timmar, jag som var hungrig redan innan jag gick dit. Underbart.

Hade i alla fall en blåsa (cysta!) precis ovanför tanden om jag fattade det rätt, så dom borrade hål i den. 
Sen tyckte dom att jag skulle ge mig själv en tidig julklapp pch plocka ur tungpiercingen. Och så får det nog bli..

Nu ska jag till mamma och pappa och hjälpa mamma med gardiner eller vad det var.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varför vill dom att du ska ta bort den? Biter du mycket på den? Dom har aldrig sagt till mig att jag bör ta ut mina och jag har ju ändå två :p

Svar: Nej men en av mina tänder har typ dött, alla nerver och sånt där är dött. Och jag biter inte vad jag vet men antagligen så gör jag väl det när jag sover eller nått. Och med den smärtan jag har nu så tog jag ut den med glädje:) haha
LindaEriksson


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback