Jobbig jävel - JAG

Blir nog inget sovande för mig. Tycker synd om dom stackarna som ska få stå ut med mig i samma bil i sju timmar imorgon när tröttheten slår till. Haha
Jag vet att jag blir världens jobbigaste, men förhoppningsvis så kommer jag lyckas sova en stund i bilen i alla fall.

Kollar på fotboll och är glad över att det står 0-0 mot Portugal efter en halvlek. Men irriterad över att Sverige inte lyckas fått in bollen en enda gång fast dom haft superchanser..

Katterna har en aning för mycket energi, men eftersom att det regnat hela dagen så har dom inte velat vara ute. Nu var jag en elak människa och tvingade dom:) haha

Hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback