Lördag

Började dagen med att gå på dop, Rasmus och Lindas lilla Liam skulle döpas. 
Jag trodde seriöst att man var i kyrkan en timme, vi satt där en kvart. Haha
Sen blev det fika och "efterfest" i församlingshemmet med alla människor.
(Jag kom på när jag kom hem, att jag inte tog ett enda kort under hela dopgrejen!!)

Åkte hem en stund, kollade på en dålig film och sen var det bara att fixa sig för arbete. Haft massa folk och fullt upp hela tiden, så tiden har gått fort.

Efter jobbet blev det en sväng till morbror med familj. Syrran och Elinor var också där. Dom satt och tittade på gamla kort. Haha hur alla såg ut, vilka kläder och vilka frisyrer. Haha

Nu blir det tvn en stund och sen sängen..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback