Segast i stan!!

Sjukt jäkla kallt, fryser ihjäl!! Ska snart åka till jobbet och där är det som en bastu så behöver inte frysa länge till..

Känner mig allmänt seg idag, huvudvärk och noll ork. 

Har grejat lite här hemma iaf, så det minskar lite och inte allt blir kvar till sista stund. 
Har bara två maskiner tvätt kvar istället för fem så det känns ju helt okej.

Imorgon ska jag vakna tidigt, ska hämta mamma vid nio nångång sen ska jag besiktiga min bil och skjutsa mamma till jobbet. Sen ska jag försöka ta tag i allt här hemma och får det färdigt också.

Jag blir ju så jävla seg av det här jävla mörkret. Eftersom att jag kliver upp ur sängen vid (tidigast) elva, så börjar det ju mörkna efter bara nån timme. Underbart med höst/vinter:/

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback