Shoppingrunda i sängen.

Är inne i någon sorts shoppingmani för tillfället. Blev lite kläder här om dagen. 
Tur att jag inte gjorde av med så extremt mycket pengar på Gekås för då hade min ekonomi gått åt helvete just nu.

Nu ligger jag i sängen och kollar runt på internet. Kollar på allt mellan himmel och jord - skor, tatueringar, datorer osv osv. Och JA! Jag "råkade" beställa en grej. (Har kollat på en sån hur länge son helst..) men kommer väl att få ångest senare. Haha visar vad det är när jag fått hem den..

Nu ska jag försöka sova. Satt i soffan och höll på att somna och direkt när jag kom till sovrummet så var jag  jättepigg, är det inte typiskt(?)...

God natt 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback