Svammel

Nu har jag haft huvudvärk i flera dagar. Orkar inte längre. Vet inte vad det kan bero på heller:/

Har jobbat ett lunchpass sen har jag plockat lite här hemma och bara tagit det lugnt. Hade hoppats på att huvudvärken skulle ge med sig men det gjorde den ju inte!

Imorgon börjar jag 14.00 istället för 11.00 - skönt!! 
Jobbar till 21.00 sen blir det väl lugnt och skönt här hemma igen.
På lördag är det dop för Liam och efter det jobb igen. Känns som att jag jobbar hela tiden men på onsdag är jag ledig och då ska jag försöka jobba med massa saker.. För sen jobbar jag torsdag till måndag igen..

Äsch blir bara massa svammel så ger upp!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback